TheSplendidSampler.com

TheSplendidSampler.com

ponedeljek, 21. marec 2016

Blazina za IVAR stol / Cushion for IVAR chair

Za 3 cm debelo peno, ki sem jo obrezala na velikost sedala stola sem naredila patcwork prevleko. Za to sem želela uporabiti tehniko flying geese - enpo izmed mojih najljubših gradnikov quiltov - s pomočjo mojega novega ravnila.


For 2 1/4 inch high foam I made the pillow cover. I used my favourite flying geese block made with my new Quilt in a Day flying geese ruler.




Na spodnji del sem prišila STOPPAR mrežo iz Ikeje, ki je prvotno namenjena za pod preprogo, da ne drsi po podlagi.
On the bottom I attached STOPPAR mesh from IKEA which primary function is for under rugs to prevent slippering.

Stol je sedaj  neprimerljivo udobnejši.
The chair is much confortable now.

Ni komentarjev:

Objavite komentar